Data e postimit: 2017-02-22 23:08:37
Lexime: 4464
gjuha e medias
Lloji: Analize letrare
Tema: media shqiptare
Autori: sindi
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: sindiaga18@outlook.com


Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje media kjo gje ne shqiperi nuk eshte aq e arrire pasi mbrapa tyre fshihet politika apo dikush tjt si p.sh sponsorat qe marrin gazeta nk e sjellin lajmin ashtu si eshte apo duke pasqyruar opinionin e mases se gjere te njerezv por duke dhene ate te sponcorizuesve apo qellimet e ndryshme politike qe shfaqen ne rreshtat e artikujve te sotem.Misioni i mediave eshte qe te mireinformoje publikun dhe te pasqyroje opinionin e tij te qarte duke e dhene me argumeta te thjesht pasi nje gazetar i mire nuk eshte vetem ai qe di te sjell nje lajm por edhe ai qe e njeh audiencen qe e ndjek edhe di qe kesaj audience ti adresoje argumentet e duhura lexusve.Persa i perket drejtshkrimit apo gabimeve gjuhesore kemi shume per te permendur persa i perket anes morfologjike ndertimi i fjalive eshte i gabuar apo jo e mire formuluar konektoret e gjuhes shqipe perdoren gabim gjithashtu titujt e gazetave apo te atyre te edicioneve informative jane shume te drejtperdrejte dhe nke perdorin shume figuren e eufomizmit per ta bere lajmin me te ndryshem dhe jo aq te drejtperdrejte , shume tituj te gszetave si times,tirana observer,mapo etj etj vedosin nje titull te huaj kjo gje ndikon direkt ne mendesin e lexuesit app menyren se si ai do e pervetsoje apo mendoje gazeten ,huazimi i fjaleve te huaja ka sjell nje dem te madh te gjuhes shqipe qofte ne te shkruar edhe ne te folur duke ndjekur mediat qe perdor fjalet e huaja edhe ne gjuhen e tyre te perditshme tjeter eshte perdorimi i shkronjave ë dhe ç qe pothuajse jane zhdukur fare. nje vend te rendesishem kan zene edhe mediat sociale ku sjellin nje audience shume te gjere sidomos me portale apo blogjet e ndryshem qe edhe keto nk kane me ne vemnedjen e tyre rolin pse jane krijuar etj.

Pergjegjsia e medias eshte te mireinformoje publikun dhe te sjell lajmin ne menyre sa me te mire strukturuar edhe te plote

Vepra te ngjashme
Autori: sindi idnis · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: gjuha indetitet i nje kombi
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij simbolet kombetare gjuha etj por gjuha eshte ajo qe nk harrohet kurre psh kombi shqipetar ka shume shqipetare qe jetojne ne troje te tjera si ne itali gre...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha jone
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjere...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Andonia · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Dituria
Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda dhe jashte shtetit. Profesionet prestigjoze kerkojne njohuri ne gjuhe te huaja . gjithashtu, njohja e gjuheve te huaja permiresojne komunikimin me njerez ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com